First-Coder Version 2.1.5 --> Closed Beta

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• First-Coder Version 2.1.5 --> Closed Beta

English:

Hello Community,

meanwhile I was written to relatively often and asked, how far the v2. 1. 5 is now and whether there is already a date. Unfortunately, I have to tell you that there is no fixed date yet. However, the version is on a good path and I hope that at the end of the month I can go into the closed beta. In order for you to get an idea of the progress, I will post an update status behind this text, which will always be kept up to date by me. As soon as everything is set to 100%, the closed beta is possible. I hope I was able to give you a better overview.

Yours sincerely
    L. Gmann -- Developer

German:

Hallo Community,

mittlerweile wurde ich nun relativ oft angeschrieben und gefragt, wie weit den nun die v2.1.5 ist und ob es schon ein Termin gibt. Leider muss ich euch sagen, dass es noch keinen festen Termin gibt. Allerdings befindet sich die Version auf ein guten Pfad und ich hoffe, dass ich am Ende des Monats in die Closed-Beta gehen kann. Damit ihr euch selbst ein Bild vom Fortschritt macht, werde ich hinter diesem Text ein Updatestatus posten, der immer von mir aktuell gehalten wird. Sobald alles auf 100% steht, ist die Closed-Beta möglich. Ich hoffe ich konnte euch damit eine bessere Übersicht schaffen.

Mit freundlichen Grüßen
    L. Gmann -- Developer

Updatestatus:
    • Permissions:CMS general: 100% (Alpha status)
    • Permissions: CMS server permissions: 100% (Alpha status)
    • Serveroverview und all interface menus: 100% (Alpha status)
    • Updaterscript: 100%
    • Installationscript: 100%
    • iFrameScripts: 100%
    • Copyright secure: 100%